5 دغدغه اصلی و مهم کارلو آنچلوتی پیش از ال کلاسیکو

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

5 دغدغه اصلی و مهم کارلو آنچلوتی پیش از ال کلاسیکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

5 دغدغه اصلی و مهم کارلو آنچلوتی پیش از ال کلاسیکو

رئال مادرید روز سه شنبه در حالی میزبان شالکه بود که در پایان با نمایش ضعیف برابر تماشاگران خودی تحقیر شد. آخرین بار پیش از این دیدار که مادریدی ها برابر یک تیم در چمپیونزلیگ در خانه 4 گل خورده بودند به 15 سال پیش و برابر بایرن بر می گردد. همین عملکرد ضعیف شاگردان کارلتو باعث شد تا آن ها در آستانه دیدار ال کلاسیکو صدر جدول را به حریف واگذار کنند و به رده دوم جدول بیایند. 

روز 22 مارس ورزشگاه نیوکمپ میزبان این دیدار حساس است که کارلو آنچلوتی تا آن روز این فرصت را دارد تا 5 مشکل اساسی تیمش را حل کند.

1- خط میانی خسته رئال مادرید

این اولین چیزیست که آنچلوتی باید پیش از ال کلاسیکو آن را حل کند، موضوعی که که ماه هاست با آن درگیر هستند. اول از همه تونی کروس خسته به نظر می آید چرا که این فصل زیر نظر آنچلوتی بیشتر از فصل های قبلی خودش به میدان رفته است.

چیزی که خیلی تعجب برانگیز نیست چون که کروس "مترونوم" رئال مادرید است. البته شخص مربی همیشه خستگی بازیکنانش را تکذیب می کند اما در زمین چیز دیگری به چشم می آید. بازی برابر لوانته تنها فرصت برای کروس است که استراحت کند و ممکن است کارلتو بر خلاف میلش وی را در ترکیب اصلی نگذارد. 

2 - وضعیت و فرم مبهم ایکر کاسیاس

ایکر کاسیاس کاپیتان کهکشانی ها در بازی برابر شالکه نشان داد که در شرایط ایده آلی نیست. بدون شک در هفته های پیش رو آنچلوتی این فشار را حس می کند که ناواس را درون دروازه قرار دهد. سنگربان فوق العاده کاستاریکایی که هنوز بازی زیادی در رئال مادرید انجام نداده است.

اگر چه شاید کنار گذاشتن کاسیاس از سوی دیگر به این مربی فشار وارد کند کاری که مورینیو در مادرید انجام داد . همین موضوع باعث شد تا جنگی بین او و رسانه های اسپانیایی سر بگیرد.  آیا آنچلوتی این آمادگی را برای جنگ با رسانه ها در شرایطی که آینده خودش نامشخص است دارد یا خیر؟

3 - آیا کریستیانو در پست وینگر چپ راحت است؟

​در 6 سال گذشته رونالدو مرد اول رئال مادرید بوده است و همیشه در سخت ترین شرایط به کمک تیم آمده است. در بازی پیش هم 2 گل برابر شالکه نشان داد که او در حال برگشت به دوران خوبش است اما مصدومیت او در ابتدای سال شاید جایگاه او را در تیم تغییر داد و مادرید ساختار خود را در غیبت او عوض کرد.

با این حال هنوز در سیستیم 4-3-3 فعلی به نظر می رسد که جایگاه رونالدو هنوز مشخص نیست و با توجه به غیبت احتمالی بوسکتس در ال کلاسیکو و اینکه ممکن است ماسکرانو برابر ایبار کارت بگیرد و محروم شود، شاید کار برای رئال مادرید و چیدن خط میانی و مهاجمین در ال کلاسیکو کمی راحت تر باشد. بدون شک یکی از موضوعاتی که آنچلوتی به آن خواهد اندیشد پست بازی کریستیانو رونالدو خواهد بود.

4 - سردرگمی گرت بیل

آخرین باری که بیل در یک گل مادرید نقش مستقیم داشته است برمی گردد به ژانویه و بازی برابر سوسیه داد. 8 بازی از آن دیدار می گذرد و مرد ولزی هنوز نتوانسته به مسیر قبلی خود در رئال برگردد. شاید ممکن است خود بیل به این موضوع استدلال کند که در بازی برابر دپور نمایش قابل قبولی داشته است اما شما وقتی به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در بزرگترین باشگاه جهان به او می نگرید، این حق را به خود می دهید که از عملکرد او در این مدت راضی نباشید.

5 - انگیزه فعلی در بین بازیکنان

صحبت های آنچلوتی پس از دیدار برابر شالکه خیلی بوی انگیزه نمی داد. 

او پس از این دیدار گفت: "اول از همه من باید بگویم که در این دیدار ما خیلی بد بودیم  و من به هواداران بابت سوت های انتقادی حق می دهم و آن قدر بد بازی کردیم که نیازی به توضیح بیشتر نباشد."

بدون شک انگیزه و اعتماد به نفس زیادی در این صحبت ها دیده نمی شود. او اصرار زیادی به بازی دادن بیل، بنزما و رونالدو دارد و با بازی دادن خسه و هرناندز بیگانه است. بدون شک این که آن ها می دانند در هیچ بازی شانس شروع از ابتدا را ندارند، بی انگیزه خواهند شد. یکی دیگر از صحنه های قابل توجه وا داشتن رونالدو به برگشت درون زمین توسط کاسیاس و تشکر از هواداران بود، چیزی که نشان می داد شرایط روحی در تیم مناسب نیست و خیلی زود آنچلوتی باید با تجربه خود اوضاع را مثبت تر کند. 

شاید مهم ترین و حیاتی ترین وظیفه آنچلوتی پیش از ال کلاسکو بازگرداندن روحیه جنگندگی به تیم و دادن انگیزه به تک تک بازیکنان و آرام کردن شرایط باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 اسفند 1393 | 21:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.